Stryn Bedriftsbarnehage med eiga nettside

1. september vil Stryn Bedriftsbarnehage presentere si nye heimeside/ nettside for foreldre og tilsette i barnehagen. Nettsida er oppretta gjennom PBL Barnehageweb, og det er Ragnhild Egge som IKT ansvarleg som har utarbeida den nye heimesida. Den nye nettsida er utarbeida med bakgrunn i å lette informasjon/ kommunikasjon til foreldre og tilsette i barnehagen. Nettsida er også ein god måte å profilere barnehagen utad til ålmenta.

PBL Barnehageweb består av ei framsida som er open for alle som er interesserte i å få informasjon om Stryn Bedriftsbarnehage.

Vidare består nettsida av ei foreldreside og ei adminstrasjonsside. Til foreldresida er det kun foreldra på den avdelinga, eller gruppa som har tilgang og ein må ha personleg brukarnavn og passord for å sjå sida.

Gjennom nettsida vil foreldra få tilgang til vekeplanar, barnehagenytt, bilder og andre aktuelle saker.

Nettsida vil vere ein god informasjon og kommunikasjonskanal mellom foreldra og barnehagen, då foreldresida gjev barnehagen ein effektiv måte å nå foreldra gjennom epost tjeneste og sms varsling.

Administrator for barnehagen si nettside er IKT ansvarleg Ragnhild Egge og styrar Evy Mariann Rossetvik.