Det daglige foreldresamarbeidet i hentesituasjonen.

Barnehagane i Stryn kommune starta å jobbe med dette fokusområdet i mai 2016 og jobba med det fram til januar 2017.

Foreldresamarbeidet i barnehagen er lovfesta gjennom lov 2005-06-17 nr.64, Lov om barnehagar. Barnehagen sin formålsparagraf, paragraf 1, seier at barnehagen i samarbeid og forståing med barnas heim skal ivareta barnas behov for omsorg og leik, og fremje læring og danning som grunnlag for allsidig utvikling.

Rammeplanen for barnehagen (2017) seier;

«Barnehagen skal legge til rette for foreldresamarbeid og god dialog med foreldra.» (s.29) Vidare står det at barnehagen på individnivå skal; «…..leggje til rette for at foreldra og barnehagen med jamne mellomrom kan utveksle observasjonar og vurderingar knytte til helsa, triveslen erfaringane, utviklinga og læringa til det enkelte barnet.» (s.29)

FORELDRA ER BARNET SIN VIKTIGASTE UTVIKLINSRESURS!

Hentesituasjonen 0-5 år