• Retningslinjer for bruk av Facebook

Stryn Bedriftsbarnehage har oppretta eiga Facebook -side og har utarbeida eigne retningslinjer for bruk av Facebook. Sjå vedlegg.

• Barnekonvensjonen

FNs barnekonvensjon er en internasjonal avtale som gir barn og unge under 18 år et særskilt menneskerettighetsvern. Den gir barna de samme grunnleggende rettigheter, uansett hvem de er og hvor de bor.

• Korleis beskytte barn mot skadelig innhald på nett?

Kva skal barnehage og skule gjere for å hindre at barn og elevar får tilgang til skadelig innhald på nett?

• Leikeplassen i Stryn Bedriftsbarnehage

Ein god stad å vere for liten og stor!

• Båt og båthavn i Stryn Bedriftsbarnehage

I barnehagen er det fint å ha stadar der mange barn kan leike saman. Ved båten er det ein slik plass der alt kan skje. I leikens verden er det umulege muleg, og det er det som er så fantastisk fint.

• Hytta i barnehagen

På leikeplassen vår har vi vår eiga hytte. Hytta er på 49 kvadrat og har stove, kjøkken, grupperom, hems, garderobe og toalett. For barnehageåret 2014/ 2015 skal dette vere basen til Storegruppe, dei eldste barna i barnehagen.

• Sandkassebåten

Sandkassebåten er det leikeapperatet som vi har hatt lengst i barnehagen. Her kan mange barn leike saman, både i sanden foran båten, inne i båten, og ikkje minst opp på taket. Det er mange stolte barn som gjennom åra har ropt ut "sjå! eg klarte det, sjå! eg kom meg opp heilt sjølv."

• Leikeplass med klatring i tre og "taujungel"

På leikeplassen i Stryn Bedriftsbarnehage er vi er så heldige at vi har mange tre å klatre i. Mellom trea har vi hengt opp tau slik at barna kan balansere i tillegg til å klatre. Bak tre ser vi ein Gapahuk bygd i tre som er ein populær leikeplass både for å leike inni og til å klatre opp på taket.

• Lavvo i Stryn Bedriftsbarnehage

Her er vår fine samlingsplass der vi kan sitte tørt når det regnar, og få skygge for sola på varme sommerdagar. I lavvoen er det grue/ grillplass som vi kan laga mat både sommar og vinter.

• Stryn Bedriftsbarnehage med eiga nettside

1. september vil Stryn Bedriftsbarnehage presentere si nye heimeside/ nettside for foreldre og tilsette i barnehagen. Nettsida er oppretta gjennom PBL Barnehageweb, og det er Ragnhild Egge som IKT ansvarleg som har utarbeida den nye heimesida.
    Den nye nettsida er utarbeida med bakgrunn i å lette informasjon/ kommunikasjon til foreldre og tilsette i barnehagen.
    Nettsida er også ein god måte å profilere barnehagen utad til ålmenta.